Tüm Duyurular

  Biased or Unbiased AI, That's the Question!

  Robotik Eğitmeni Sertifika Programı -- Öğretmen adayları için

  Examination of multimedia learning principles in augmented reality and virtual reality learning environments

  Üniversite Okulla Buluşuyor serisi--Hayrullah Kefoğlu Anadolu Lisesi (How to flip your classes effectively -- Dersleri nasıl ters yüz etmeli?)

  Digital Learning Design: Considerations and Best Practices

  Etkileşimli öğrenme ortamları için Web 2.0 araçları

  An Enhanced and Accelerated Knowledge Transfer Model: iFour

  GEG Türkiye Buluşuyor! Google Eğitimciler Grubu Türkiye Açılış Etkinliği

  Coding with Minecraft: The Development of Middle School Students’ Computational Thinking

  Öğrenen Okullarda Beşinci Disiplin: Sistem Düşüncesi

  “Bilgisayar Bilimi ve Kodlamaya Merhaba” Yaz Okulu Gönüllülerini Arıyor

  Zihin Haritaları ile Yaratıcı Düşünmeyi Geliştirme Atölyesi

  Pandeminin Öğrettikleri 4: Pandemi ve ötesinde Bilişim Teknolojileri uygulama öğretmeni olmak

  Pandeminin Öğrettikleri 3: Pandemi ve ötesinde "Eğitim Teknoloğu" olmak

  Pandeminin Öğrettikleri 2: Eğitim Teknolojisi Uzmanları Anlatıyor

  A vision for the future of AI in Education

  Kitlesel Çevrimiçi Açık Derslerin Geleneksel Yükseköğretimde Kullanımı

  Exploring University Students' Learning Experiences in the COVID-19 Semester through the Community of Inquiry Framework

  Pandeminin Öğrettikleri: Eğitim Teknolojisi Uzmanları Anlatıyor

  Etkili Sınıf Yönetiminde Sorun Davranışlara Nasıl Cevap Vermeli? | Bir Eğitim Yazılımı Denemesi

  Çevrim içi öğrenmede hedef yüksek motivasyon

  Ters Yüz Öğrenme ile Canlanan Dersler Semineri

   Assessment of Student Learning in the Age of Covid-19: Approaches and Technologies Webinar

  UNESCO - Distance Learning Solutions

  Teaching and Learning Remotely

  Moodle Courses

  Dijital Çağda Okul Psikolojik Danışmanlarının Mesleki Deneyimleri

  Exploring relationships between Kolb’s learning styles and mobile learning readiness of pre-service teachers: A mixed study

  Robot Çağında İnsan Olmak

  Flipped Learning ile Canlanan Dersler

  Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Olmak

  Investigating multicultural education in a minority and two public high schools in Turkey: A multiple case study

  Integrating Gamification into a Large Scale Open and Distance Learning System

  An Exploratory Study of Scaffolding Pre-service Teachers’ Reflection for Culturally Responsive Teaching

  Examining the Development of Community of Inquiry In Web-Based Distance Learning Environments: The Effects of Peer and Instructor Assessment

  The Views of Academic Staff on Flipped Learning: An Action Research in Higher Education

  Sanal Dünya,Gerçek Vakalar: Okul ve Sosyal Medya

  Dijital Ayak İzimizin Ne Kadar Farkındayız? - 13.11.2018

  Design Judgment in Instructional Design - 24.10.2018

  Eğitim Teknolojisi Araştırmaları, Çarşamba Seminerleri - 24.03.2018 - 02.05.2018

  Eğitim Teknolojisi Konuşmaları (ET Talks) - 28.04.2018

   Design Thinking Çalıştayı - 12.02.2018

  Öğretmen 2.0: Altı Adımda Teknolojiyle Sınıfınızı Dönüştürün - 14.12.2017

  Öğrenmenin Hizmetinde Teknoloji: Çağdaş Yaklaşımlar, Yeni Uygulamalar - 01.12.2017

  MOOC Deneyinden Öğrendiklerimiz Çabalarımıza Değiyor Mu? - 31.05.2017

Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Teknolojisi Uygulama ve Araştırma Merkezi

Kuzey Kampüs ETB Blok 706, Bebek 34342 İstanbul

Telefon:+90 212 359 49 51
E-Posta: etam@boun.edu.tr